فروشگاه اینترنتی نوین بوک

ورود/ثبت نام

کتابهای دکتر فرهاد بیات

1401-06-07

کتابهای دکتر فرهاد بیات

یکی از مولفان خوشنام در حوزه حقوق خصوصی بی شک دکتر فرهاد بیات است . ایشان فارغ التحصیل کارشناسی دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد از دانشگاه شهید بهشتی و  مدرس حوزه کسب و کار  می باشند .  نامبرده با درجه ممتاز در مقطع دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه قم فارغ التحصیل شده و تاکنون آثار مختلفی از نامبرده به رشته طبع آراسته گردیده است . همچنین ایشان وکیل پایه یک دادگستری و مدیرعامل موسسه دادبانان دانا می باشد . 

دکتر فرهاد بیات متولد 1364در تهران است و در طول عمر علمی خود  افتخارات بیشماری کسب نموده است که از آن جمله می توان به : کسب عنوان استعدادهای درخشان از سازمان سنجش ، کسب عنوان استاد برتر ، استاد مشاور و داور پایان نامه های مقطع تحصیلات تکمیلی،متخصص در زمینه حقوق تجارت الکترونیک و... می توان اشاره نمود . 

یکی از آثار گرانبهای ایشان دز زمینه حقوق مدنی ، کتاب ارزشمند شرح جامع حقوق مدنی دکتر فرهاد بیات است . نامبرده در این کتاب فاخر تلاش نموده نظرات مشهور از اساتید صاحبنام را با قلم شیوا و بیان ساده و مقایسه آنها تقدیم علاقمندان نماید . دسته بندی منظم و ساختار یافته ، ایجاد تصویر سازی ذهنی ، نگاه موشکافانه به نکات برتر آزمونی و ... از ويژگی های بارز این کتاب می باشد .

به جرات می توان گفت این کتاب جایگزین ارزشمندی جهت کتابها و رفرنس اصلی همانند مدنی در نظم دکتر کاتوزیان و ... می باشد . این کتاب بر اساس مواد قانونی ساختار یافته و با مطالعه آن می توان به دکترین حقوقی تسلط یافت 

 


بیشتر بخوانید...

منبع خبر : نوین بوک