فروشگاه اینترنتی نوین بوک

ورود/ثبت نام

پرفروش ترین کتاب های حقوقی

1401-02-08

پرفروش ترین کتاب های حقوقی

یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در انتخاب کتاب های حقوقی ، میزان فروش کتاب های حقوقی و یا به عبارت بهتر استقبال مشتریان و دانشجویان از کتاب هاست . به جرات می توان گفت خیل عظیم جامعه آزمونی کشور مخاطب فروشگاه نوین بوک بوده و استقبال زاید الوصفی از کتاب ها می نمایند . در درس حقوق مدنی ، دوجلدی حقوق مدنی دکتر توکلی یا شرح جامع مدنی دکتر بیات انتخاب قریب به اتفاق داوطلبان آزمون های حقوقی است . دسته بندی منطقی ، بیان ساده و ذکر مثالهای متنوع از ويژگی های دو کتاب مذکور می باشد . ضمنا مولف در این کتابها کوشیده است جامعیت در کنار اختصار را جهت جلوگیری از آشفتگی ذهنی ایجاد نماید.

قطعا انتخاب اکثریت داوطلبان آزمونهای حقوقی شرح مجازات غفوری و شرح آیین دادرسی کیفری غفوری است . توضیحات نکته ای ماده به ماده ، مثالهای متعدد و متنوع ، دسته بندی منظم و ... از ويژگی های کتاب های غفوری می باشد . در دروس آیین دادرسی مدنی و حقوق تجارت کتابهای پیشنهادی نگارنده ، کتابهای دکتر توکلی است . بیان ساده همراه مثال از ويژگیهای بارز کتاب های مذکور است . 

در درس اصول فقه ، کتاب ارزشمند اصول فقه آزمونی دکتر شب خیز می تواند اولویت اصلی داوطلبان آزمونهای وکالت و قضاوت باشد . تدریس آزمونی و مفهومی جهت بالابردن قوه ادراک و استنباط با توجه به تغییرات بنیادین طراحان سوال می تواند راهگشای داوطلبان باشد .

بیشتر بخوانید...

منبع خبر : کانال حقوق