فروشگاه اینترنتی نوین بوک

ورود/ثبت نام

زمان برگزاری آزمون سردفتری 1401

1401-03-05

زمان برگزاری آزمون سردفتری 1401

همانطور که انتظار می رفت پس از تصویب قانون تسهیل کسب و کار و ملزم شدن سازمان ثبت به برگزاری حداقل یک آزمون در طول سال ، عطش داوطلبان جهت شرکت در آزمون سردفتری به صورت قابل توجهی بالا رفت . هنوز از جزییات و زمان برگزاری آزمون اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما مطابق معمول انتظار می رود آذر یا دی ماه زمان احتمالی برگزاری آزمون باشد . 

یکی از سوالات رایج داوطلبان پیرامون منابع اصلی و کمک آموزشی و تعیین دروس آزمون می باشد . جهت آشنایی با منابع و ضرایب دروس این مطلب را حتما بخوانید .

دروس عمومی آزمون سردفتری

البته همانند آگهی سال 1397 ، آزمون سردفتری علاوه بر دروس اختصاصی ، شامل دروس عمومی ادبیات فارسی با ضریب 2 ، عربی با ضریب 1 ، احکام شرعی با ضریب 2 و اطلاعات عمومی و هوش با ضریب 1 خواهد بود . 

ضمنا سایر دروس از جمله حقوق جزا ، حقوق مدنی و حقوق تجارت با سایر آزمون های حقوقی تفاوت خاصی ندارد و داوطلبان قادر خواهند بود از منابع موجود در بازار بهره مند گردند . 

پیرو سوالات مکرر شما دانشپذیران محترم در خصوص دروس اختصاصی ، به عرض می رسانیم شرح آزمونی قانون مجازات غفوری ، دوره دوجلدی حقوق مدنی توکلی یا مدنی بیات و همجنین دوره دو جلدی حقوق تجارت توکلی یا دوجلدی تجارت رشیدی نسب به جد توصیه می گردد.

در خصوص فایل صوتی حقوق مدنی یا نظایر آن بهتر است با عنایت به تغییرات متعدد ، از آخرین چاپ کتابهای فوق بهره مند گردید چراکه در هر چاپ معمولا تغییراتی در کتابها حاصل می گردد و 

سوالات خود را راجع به منابع آزمون وکالت یا منابع آزمون سردفتری از ما بپرسید

 


منبع خبر : نوین بوک