فروشگاه اینترنتی نوین بوک

ورود/ثبت نام
seo
نکته ها در قانون آیین دادرسی کیفری خالقی
مولف ( مولفان ) دکتر علی خالقی
تعداد صفحه 786 صفحه
نوبت چاپ چاپ 19 - اردیبهشت 1402
  • 3,600,000 ریال



چکیده ای از کتاب
نکته ها در قانون آیین دادرسی کیفری خالقی

کتاب نکته ها در آیین دادرسی کیفری دکتر خالقی مجموعه مقررات و قواعدی است که برای کشف جرم، تعقیب متهم، تحقیقات مقدماتی، میانجیگری، صلح میان طرفین، نحوه رسیدگی، صدور رأی، طرق اعتراض به آراء، اجرای آراء، تعیین وظایف و اختیارات مقامات قضایی و ضابطان دادگستری و رعایت حقوق متهم، بزه دیده و جامعه وضع می شود.


 از این رو کتاب نکته ها در آیین دادرسی کیفری اثر دکتر علی خالقی به بیان نکاتی که دارای ضرورت می باشد و مباحثی و قانون هایی که برای خواننده مبهم می باشد پرداخته و موضوعات را کاملا و با زبانی ساده شرح داده است. کتاب نکته ها در آیین دادرسی کیفری در دوازده بخش اصلی به بیان موضوعات پرداخته که شامل مطالب زیر است:
 بخش اول: کلیات فصل اول: تعریف آیین دادرسی کیفری و اصول حاکم بر آن

فصل دوم: دعوای عمومی و دعوای خصوصی بخش دوم: کشف جرم و تحقیقات بخش سوم: دادگاه های کیفری در بخش سوم در هشت فصل به بیان موضوعاتی همچون: رسیدگی به ادله اثبات، کیفیت شروع به رسیدگی، صدور رای، رسیدگی در دادگاه اطفال و نوجوانان و … بخش چهارم: اعتراض به آراء در این بخش نیز کتاب نکته ها در آیین دادرسی کیفری در چهار فصل به بیان موضوعاتی نظیر: کیفیت رسیدگی دادگاه تجدید نظر استان، کیفیت رسیدگی دیوان عالی کشور و … پرداخته شده است.

بخش پنجم: اجرای احکام کیفری و اقدامات تأمینی و تربیتی در بخش پنجم در پنج فصل به موضوعاتی همچون: اجرای مجازات حبس، اجرای محکومیت های مالی، اجرای سایر احکام کیفری و … پرداخته شده است. بخش ششم: هزینه دادرسی بخش هفتم: سایر مقررات بخش هشتم: آیین دادرسی جرایم نیروهای مصلح در بخش هشتم نیز در چندین فصل به صورت کامل به موضوعاتی نظیر کارشناسی، قرار بازداشت موقت، کارشناسی، مرور زمان، وکالت در دادسرا و دادگاه نظامی و … پرداخته شده است بخش نهم: دادرسی الکترونیکی بخش دهم: آیین دادرسی جرایم رایانه ای بخش یازدهم: آیین دادرسی جرایم اشخاص حقوقی بخش دوازدهم: سایر مقررات

از این مجموعه بخوانید
نظرات کاربران (20 نظر )
امتیاز کاربران به این کتاب 5/5
(20 نفر )
نظر خود را در مورد این کتاب اعلام فرمایید :
لطفا کادر مربع شکل را کلیک کنید
    بد           خوب