فروشگاه اینترنتی نوین بوک

ورود/ثبت نام

نتایج فراخوان دریافت پروانه تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اعلام می شود

1395-08-02

نتایج فراخوان دریافت پروانه تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اعلام می شود

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری عصرامروز(شنبه) با بیان اینکه این فراخوان درکلیه حوزه های قضایی شهرستان و بخش سراسرکشور برگزارشده است، افزود: نتایج به صورت سراسری و در تاریخ چهارم آبان از طریق سامانه www.adliran.ir اعلام می شود.
به گفته شهریاری، در این فراخوان امتیازات با توجه به مدرک تحصیلی، سابقه قضایی و حقوقی، سابقه مدیریت و سابقه مهارت های فناورانه در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: همچنین با درنظرگرفتن سهمیه های قانونی اقدام به اعلام بالاترین نمرات تا دو برابر ظرفیت هرحوزه قضایی شده است.
رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه خاطرنشان کرد: افراد قبول شده پس از طی مراحل گزینش و مصاحبه های تخصصی در حوزه های قضایی مربوطه جهت اخذ پروانه معرفی می شوند.
به گزارش ایرنا، م اکنون ۱۵۰ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در۳۰ مرکز استان فعال هستند و خدماتی همچون ثبت، پیگیری اظهارنامه و تجدیدنظر خواهی ارائه می دهند.
بیش از ۶۱۰ دفتر الکترونیک قضایی تا پایان سال ۹۵ در کشور راه انداری می شود که با ۱۵۰ دفترموجود، تعداد دفاتر الکترونیک قضایی به ۷۶۰ دفتر خواهد رسید.
براساس این گزارش، در سه ماهه نخست امسال حدود ۲۲۴ عنوان خواسته بدوی و اعتراض و تجدیدنظر خواهی، ۶۱۸ هزار دادخواست، ۲۳۰ هزار اظهارنامه از طریق دفاتر خدمات الکترونیک ثبت شد که این میزان حدود ۶۵ درصد دادخواست هایی است که در مرکز استان انجام می شود.

منبع خبر : سایت قوه قضائیه

x زمان ارسال در نوروز